Kontaktoplysninger
- E-mailadresse
info@bylassen.com
- Adresse
Nybo Bakke 4, 7500 Holstebro
- CVR-nummer
31423406
Ofte stillede spørgsmål
by Lassen bestræber sig altid på at afsende varerne hurtigst muligt, og som oftest afsendes varer inden for 1-3 dage fra by Lassen efter registrering af køb og betaling, hvis varen er på lager. Hvis varen ikke er på lager og bliver produceret på ordre, skal du forvente en længere leveringstid (der er information om forventet leveringstid på alle produkter her på siden). Lagervarer bestilt på en hverdag inden kl. 11, bliver som oftest afsendt samme dag.
Hos by Lassen har du altid 100 dages fortrydelsesret fra den dag du modtager varen
Fortrydelsesfristen udløber 100 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 100 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til claim@bylassen.com eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder her.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked
Alle varer du køber på bylassen.com / bylassen.dk er omfattet af købelovens 2 års reklamationsret, hvilket betyder at du kan reklamere over fejl og mangler ved produktet op til 2 år efter købsdatoen. Kontakt os inden du sender varen.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Reklamationsretten bortfalder ved forkert brug, slidtage eller manglende vedligeholdelse.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
by Lassen lager
Nybo Bakke 4
7500 Holstebro
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Hvis du ved modtagelse af dine varer opdager en fejl på varen eller hvis by Lassen har lavet en fejl i forsendelsen, opfordrer vi til at du kontakter os hurtigst muligt. Du kan rette henvendelse til claim@bylassen.com
Hos by Lassen kan du betale med Dankort, Visa/Dankort, Visa Electron, Mastercard og Mobilepay. Alle beløb er inkl. 25% moms og i euro eller danske kroner. Beløbet bliver hævet på din konto når varen afsendes fra vores lager
Betalingen mellem kortindehaveren og by Lassen forgår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer), hvilket betyder at det er sikkert at handle hos by Lassen. PBS håndterer dine betalingsoplysninger, og by Lassen eller andre udefrakommende har derved ikke adgang til dine data. Dine personlige data, såsom navn, leveringsadresse mv. behandles 100% fortroligt, og vi garanterer derfor at ingen andre end by Lassen har adgang til disse.